October 23, 2017
IDEJE ZA PUNCE, KI ŽELIJO BITI BOLJ AKTIVNE TO JESEN

Si si obljubila, da boš to jesen bolj zdrava in sedaj iščeš nasvete, kako biti bolj aktivna? Naj te potolažim ... si na pravem naslovu!

Ljudje smo v veliki meri tako zasedeni, da jih velika večina fizično aktivno življenje postavi na zadnje mesto. Ampak pozor - fizično neaktivno življenje te lahko pripelje do nezdravega življenskega sloga, zato je čas, da s spremembami začneš že danes!

ZAČNI S HOJO

Naredi prvi korak in začni s hojo. Hoja je brezplačna, enostavna in koristna, zato jo je najlažje vpeljati v svoj vsak dan. Na pametni telefon si naloži aplikacijo, ki meri korake in poskrbi, da jih vsak dan narediš vsaj 10.000 🚶🏻‍♀️.

🍁  Namesto sedenja v kavarni, si s prijateljico vzamita kavo ali čaj za sabo in se odpravita na sprehod.
🍁  Pojdi na sprehod, kadar si na daljšem telefonskem pogovoru.
🍁  Ustvari večerno rutino in pojdi na sprehod, vsak dan po večerji, da pridobiš tiste korake, ki ti jih ni uspelo čez dan.

 

JUTRANJA RUTINA

Zdrava jutranja rutina pripomore k odličnemu začetku dneva. Dejstvo je, da ti jutranjih načrtov ne more nihče prekrižati, kar pomeni, da se boš lažje držala začrtanega urnika.

🍁  Na vključevanje telovadbe v tvojo jutranjo rutino glej kot na naravno skodelico kave ☕️.
🍁  Jutranja aktivnost naj bo kratka, saj jo boš tako lažje vpeljala v svojo rutino.
🍁  Določi tri gibe in jih izvajaj vsako jutro (15 do 20 ponovitev - 3 serije). Gibe zamenjaj tedensko. Začni prvi teden s temi tremi gibi → 20 počepov, 15 ženskih sklec, 1 minuta planka - ponovi 3 x.

 

NAČRTUJ V NAPREJ

Z načrtovanjem v naprej, se izogni izgovorom za preskakovanje treningov.

🍁  Sestavi realističen urnik in se ga drži.
🍁  Fitnes opremo imej vedno v naprej spakirano in pripravljeno.
🍁  Ne imej mraza za izgovor - saj fitnes je v zaprtih prostorih mar ne?

 

ČAS PRED TELEVIZIJO = ČAS ZA TELOVADBO

Vsi imamo na sporedu kakšno oddajo ali nadaljevanko, ki jo vsak teden težko pričakujemo. Zakaj ne bi zabavno združile s koristnim in bi medtem ko gledamo tv, zraven še malo potelovadile ... naredi trebušnjake, počepe, jumping jacke, plank, plezalca ... 

 

Zakaj bi čakale na novoletne zaobljube, ko pa lahko začnemo že danes 💪🏼 Zapomni si → Majhne dnevne spremembe so ključ do dolgoročnih pozitivnih rezultatov!

 

 

Komentar (0)

KOMENTAR