July 15, 2017
OSTANI FIT TUDI NA POČITNICAH

Zadnjih nekaj tednov si preživela v telovadnici in živela aktivno ter zdravo življenje. Naredila si popolnoma vse, da bo ritka fit za na plažo in ponosna si na rezultate, ki si jih dosegla 🙌🏻. Sedaj so končno napočile počitnice in čas je za možgane na off - ampak pazi! Če zdrsneš malo preveč v počitniški “mood”, bo vse tvoje trdo delo zaman. Ne razumi me narobe. Ne govorim o odrekanju. Tudi jaz uživam v počitnicah, hengam s frendicami in si privoščim kakšen koktejlček ... ampak ni hujšega kot se vrniti domov z občutkom, da je bilo vse tisto švicanje zamanj.

Vem, da je težko obdržati svojo fitnes rutino tudi na počitnicah, ampak letos je lahko drugače - kako ? Zate sem pripravila nekaj nasvetkov, ki mi pomagajo ostati fit tudi na počitnicah - brez dolgih in napornih treningov :)

1. JUTRANJI POBEG

Še kako dobro vem, da ni vsakdo jutranji človek.  Ampak - ali si vedela, da miganje navsezgodaj predstavlja odličen začetek dneva, saj nudi široko paleto prednosti, kot so telesno in duševno zadovoljstvo (dober občutek, da si naredila nekaj zase; še preden se je dan dobro začel). Ker čez dan na počitnicah skoraj vedno najdem kakšen izgovor, tudi sama opravim trening v jutranjih urah. Namesto dolgih treningov, pa se raje osredotočim na kratke in visoko intenzivne treninge primer ), s katerimi moje telo kuri kalorije še dolgo v dan ... odpravi se na plažo in zamigaj kar tam.

Če ti visoko intenzivni trening ne odgovarja, pobegni na dolg sprehod ali na jutranji tek in razišči okolico (mogoče najdeš kakšen lep skriven kotiček). Hej pa ko si že prva vstala lahko svoji družbi pripraviš odličen zajtrk po tvojem okusu.

2. ZABAVA NA PLAŽI

Privošči si. Svoje fit telesce nastavi sončnim žarkom in se malo sprosti ... ampak hej, ne poležavaj ves dan, saj na plaži lahko počneš tudi druge zabavne stvari, ki bodo obdržale tvojo ritko fit hkrati pa boš preživela še bolj kvaliteten čas s svojo družbo - zato ne pozabi na pripomočke kot so frizbi, odbojkarska žoga, badbinton loparje ali kakšno drugo zabavno stvar ...

3. ZNEBI SE AVTA

Zakaj se ne odpraviš peš namesto da se vsedeš v avto ali skočiš na vsak avtobus ... če je le mogoče (in seveda varno) iti peš do lokacije kamor si namenjena, pojdi peš. Sama na vsakih počitnicah ogromno hodim ... si vedela da samo na kratkih razdaljah lahko nabereš tudi do par kilometrov dnevno? → ne pozabi vsak kilometer šteje.

4. JEJ PAMETNO

Ne glede na to kje počitnikujem, je moja najljubša turistična destinacija lokalna tržnica. Tako v mojem hladilniku nikoli ne manjka svežega sadja, zelenjave, oreščkov in grškega jogurta, pa najsi bo to v hotelu, apartmaju ali kampu. Na počitnicah kaj hitro malo “znorimo” kar se hrane in pijače tiče. “Saj sem na počitnicah. Zakaj pa ne?“ si rečemo. No, mislim da vsi vemo zakaj ne, saj se na koncu ne počutimo dobro. V tej rubriki ti nebom solila pameti kaj ne jesti, saj verjamem, da vse te pice, burgerji in krompirčki izgledajo nadvse okusno - in ne pravim, da jih ne uživaj priložnostno. Ampak če je to vse kar ješ, boš zagotovo s težavo obdržala svoj fitnes cilj. Moji top nasvetki so:

🌸  Začni jutro z velikim kozarcem vode in lahkim polnovrednim zajtrkom.
🌸  Imej več manjših obrokov kot malo število obilnih.
🌸  Izberi solato kot prilogo k glavni jedi ali kot glavno jed.
🌸  Izberi raje na žaru kot ocvrto.
🌸  Uživaj morske jedi.
🌸  Pij vodo namesto sokov.
🌸  Za sladico izberi raje narezano sadje kot tortico.
🌸  Izogibaj se sladkorja in belega peciva, ki si ga na morju še tako radi privoščimo.
🌸  Po večerji pojdi na sprehod – verjami boljše boš spala.

 

Predvsem pa se sprosti, uživaj ter se napolni z energijo za prihajajočo jesen in zimo. Imaš tudi ti kakšen nasvetek kako ostati fit na počitnicah? Deli ga z nami v komentarju ↓

 

Komentar (0)

KOMENTAR