September 07, 2017
ZDRAVE V SLUŽBI - NASVETKI ZA PUNCE, KI ŽELIJO BITI BOLJ ZDRAVE

Mnogi ljudje mislijo, da je edini čas, ko lahko poskrbijo zase in za svoje zdravje po delu oziroma v prostem času - kar pa ni čista resnica. Za svoje zdravje lahko poskrbimo tudi, kadar grejemo stolčke v pisarnah. Če te zanima kako, beri dalje ⬇︎

 

PRINESI SI SVOJE KOSILO

Težko je sprejemati dobre odločitve, kadar smo lačne ali kadar nimamo veliko izbire. Poizkusi se izogniti takšnim situacijam in prinesi kosilo s sabo. Tako boš jedla to, kar ti je všeč in hkrati še vedno ostala skladna s svojimi cilji. Tvoja kosila lahko z malo domišlije izgledajo tako ⬇😋

 

ZALOGA ZDRAVIH PRIGRIZKOV

Vem, da imaš najboljše namene, da se izogneš tistem rogljičku, ki ga je prinesla sodelavka ali piškotu, ki se skriva v predalu. Vem tudi, da tvoj “willpower” po nekaj urah v službi zagotovo ni več na istem nivoju in boš slej kot prej posegla po piškotih, čeprav si se jim uspela izogibati celo jutro. Namesto, da se boriš s svojo voljo, ustvari okolje v katerem imaš pri roki zdrave prigrizke. Prinesi svojo zalogo zdravih prigrizkov, kot so sadje in oreščki, hummus in korenček ... Zdravi prigrizki bodo tvojemu telesu zagotovili kakovostna hranila, nabor vitaminov in mineralov ter te napolnili z energijo, ki jo potrebuješ čez delovni dan.

 

PIJ DOVOLJ VODE

Vem, da je to, da moramo piti dovolj vode vsem jasno, a kljub temu še vedno ogromen odstotek tako moških kot tudi žensk ni ustrezno hidriranih. Spusti iz rok sladko pijačo in vzami kozarec vode ... in ne ustavi se pri enem kozarcu! Če si žejna, zagotovo ne piješ dovolj. Z ustrezno hidracijo se boš lažje izognila napadom lakote in naključnim glavobolom ter s tem pripomogla k izboljšanju razpoloženja, delovanju možganov in ravni energije.

Za motivacijo investiraj v kul flaško, s katere boš z veseljem pila: Thank You steklenička, Flaška, Equa.

 

HODI KADAR LAHKO

Pisarniško delo samo po sebi enačimo s sedenjem in nizko stopnjo aktivnosti. Kljub temu, obstajajo možnosti, da si lahko aktivna tudi v pisarni. Sprva se boš morala za namensko dodajanje gibanja v tvoj vsakdan malo potruditi, a ko boš videla rezultate dobrega počutja, bo to dodatno gibanje kmalu postalo navada.

Tukaj je nekaj preprostih korakov ukrepanja:

🌸 Vsaj dvakrat na teden pojdi v službo ali iz službe peš ali s kolesom. Če si doma predaleč, pa pojdi peš vsaj del poti (parkiraj na oddaljenem parkirišču ali izstopi nekaj avtobusnih postaj pred ciljem)

🌸 Če je stavba v kateri delaš več nadstopna, se namesto, da uporabiš dvigalo, odpravi po stopnicah.

🌸 Ne piši sodelavki na službeni chat, kadar jo potrebuješ. Vstani in jo pojdi vprašat osebno.

🌸 Čas kosila poizkusi izkoristiti vsaj za 10 minutni sprehod. Več kot hodiš, več kalorij boš porabila in bolje se boš počutila.

 

POZITIVNO OKOLJE

Naporna sodelavka ali le stresen dan? Omili ga s pozitivnim okoljem. Okrasitev mize, ti lahko pomaga, da se počutiš udobno, kar lahko zmanjša stres in nezadovoljstvo na delovnem mestu.

Ustvari pozitivno okolje:

🌸 Pospravi mizo.

🌸 Na mizo postavi šopek rož ali rastlino.

🌸  Na mizo postavi “happy” sliko (svoje družine, fanta, prijateljice …).

🌸 Ozadje zaslona spremeni v motivacijsko tablo.

🌸  Investiraj v kjut flaško za vodo ali šalico za kavo.

 

In zapomni si: Zdrave navade se nanašajo na ravnotežje med delom in užitkom, med piškotki in zelenjavo, med sedenjem in gibanjem, zato se ti ni potrebno popolnoma odpovedati zabavi ali uživati v kosilu ali koktejlu po službi. Pazi le, da slabe navade ne prevladajo nad dobrimi 🌸 Če poješ kakšen piškot ali dva, se zato tisti dan odpravi domov peš, namesto, da bi šla z avtobusom 🌸

 

Komentar (0)

KOMENTAR