Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji spletne trgovine behero so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS. S spletno trgovino behero (v nadaljevanju »trgovina« ali »behero«) upravlja Nina Bucalo s.p., spletna prodaja (v nadaljevanju »ponudnik«). 

V spletni trgovini behero je registracija poljubna. V kolikor želi obiskovalec opraviti nakup brez registracije, mora izpolniti le točne podatke za račun in dostavo ob oddaji naročila. Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime (ki je enako naslovu njegove elektronske pošte) in geslo, ki ga določi sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki.

Pravico do nakupa imajo tako registrirani in neregistrirani uporabniki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice in dolžnosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

1. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra, kjer je podjetje vpisano),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektrosnka pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov oziroma storitev iz ponudbe (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila,
  • način in pogoji dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • možnost vračila izdelkov in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

2. CENE IZDELKOV IN AŽURNOST PODATKOV

Redna cena velja za vse uporabnike trgovine behero (tako registrirane, kot tudi neregistrirane). Akcijske cene za artikle v akciji veljajo do datuma označenega na strani s predstavitvijo artikla, v nasprotnem primeru pa do odprodaje zalog.

Vse cene v trgovini so navedene v evrih in ne vsebujejo DDV-ja, saj ponudnik ni davčni zavezanec. Vse cene v trgovini so cene izdelkov, ki veljajo le za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine in ne vsebujejo stroškov dostave.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o dejanskem izračunu/ predračunu opravljenega nakupa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Originalen račun in dobavnico prejme kupec skupaj s pošiljko. 

Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne pravočasno spremembo podatkov popraviti na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter se mu omogoči odstop od nakupa ali zamenjavo naročenega artikla. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe.

 

3. POSTOPEK NAKUPA

1.Sprejetje naročila
Uporabnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini. Ko kupec odda naročilo, prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Hkrati je to obvestilo potrdilo za naročilo. Kupec po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Kupcu so na spletni strani ponudnika dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

2.Potrditev naročila
Naročilo gre v nadaljno obravnavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo izvrši oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu piše na kontakten elektronski naslov. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Odpremljanje blaga
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem obvesti kupca po elektronski pošti. Ponudnik preko originalnih listin (dobavnice) pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

4. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnem varovanju vseh osebnih podatkov. Osebne podatke registriranih kupcev bo ponudnik obravnaval zaupno, jih skrbno varoval in v nobenem primeru posredoval tretji osebi, razen če tako določa zakon. Podatki ne bodo nikoli zlorabljeni na kakršen koli način. Ponudnik bo pridobljene podatke uporabljal za nemoteno izvedbo nakupnega postopka, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletne strani in izdelkov. Komunikacija z uporabniki: Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi v našo spletno trgovino ali ob nakupu občasno obveščamo o novostih in akcijah na strani. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

 

5. MNENJA UPORABNIKOV IN OCENE IZDELKOV

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Ponudnik mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine.

Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij. Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

6. NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča kupcu naslednje načine plačila za nakup izdelkov iz spletne trgovine:

Plačilo po predračunu - nakazilo na TRR: V primeru plačila po predračunu kupec po elektronski pošti takoj po oddaji naročila dobi podatke za plačilo računa. Rezervacija naročenih artiklov se opravi nemudoma po izvedenem nakupu, rok plačila predračuna pa je tri dni (tako dolgo velja tudi rezervacija za naročene artikle). Po poteku roka za plačilo se naročilo stornira in rezervacija sprosti. V rok plačila se ne štejejo dnevi praznikov in vikendov. Ko ponudnik zasledi nakazilo kupca na transakcijski račun, odpremi blago. Ponudnik se obveže, da bo nakazila spremljal redno in čimbolj ažurno, z interesom hitrega odpošiljanja.

Paypal: Znesek naročila lahko tako poravnate preko sistema Paypal, ki deluje na enakem principu kot plačevanje s kreditnimi karticami, le da pri izvedbi plačila sistem o vaši kreditni kartici pri nas ne podaja informacij.

Ker so načini plačila obravnavanani kot negotovinsko poslovanje, ponudnik ni zavezan k davčnemu potrjevanju računov.

 

7. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

V skladu z določili 43.člena ZVPot (Ur.l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (na kontaktni e-naslov nina@behero.si da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nerabljeno, nepoškodovano, s pripetimi originalnimi etiketami in v nespremenjeni količini, zavito v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Če kupec vrne artikel ponudniku, mora artiklu priložiti kopijo računa. Naslov za vračilo blaga ponudniku je Nina Bucalo s.p., Vodnikova 10, 8250 Brežice. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ponudnik brez poprejšnjega dogovora ne sprejema. 

Ponudnik bo kupcu vrnil kupnino za vrnjen artikel na njegov transakcijski račun (katerega vpiše na obrazec za vračilo) in sicer v roku 10 delovnih dneh od prejema vrnjenega blaga.

 

8. STROŠKI IN NAČIN DOSTAVE

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. V kolikor je izdelek na zalogi in je plačilo na delovni dan prejeto do 13. ure, pošiljko odpošljemo še isti dan. V primeru, da je plačilo prejeto po 13. uri in so naročeni izdelki na zalogi, pošiljko odpošljemo naslednji delovni dan. Partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, ki ima uradni rok dostave je 3 dni. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Poštnina in stroški pakiranja so brezplačni.

Ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo znotraj Republike Slovenije, pri dostavi v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

 

9. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

10. PRITOŽBE IN SPORI 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

 

11. SPLETNE AKCIJE

V času raznih spletnih akcij, kot so na primer znižanja in razprodaje, se popust vedno obračuna od redne, neznižane cene. V primeru dodatnih popustov je to dodatno obrazloženo - prvotni popust je prečrtan in prikazana je nova cena.

Obiskovalcem, ki so prijavljeni na e-novice, občasno pošljemo promocijsko kodo, ki prinaša različne ugodnosti. Poleg e-novic promocijske kode objavljamo tudi preko drugih kanalov. Promocijske kode so vedno časovno omejene, izkoriščena mora biti v omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristiti jo je možno tako, da na blagajni vnesete v posebno okence "promocijska koda" in potrdi s klikom na gumb "Potrdi". Promocijske kode med seboj niso združljive.

 

12. SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA 

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.